Saturday 18 September 2010

Lebaran Holiday :D @Ciamis

Hallo guys!! baru posting lagi nih. setelah libur lebaran di ciamis, gue ga bisa online huhuhu :'(
Tahun ini gue dan keluarga lebaran di rumah nenek di ciamis sama keluarga nyokap. senangnyaaa :D

me and my family leave home at 12pm on Sept 8th 2010. why at 12pm we leave home? because this without plan. 
Nah, berikut ini ada beberapa kenarsisan keluarga gue hihi ^^


  • otwt silaturahmi ke tetangga-tetangga





my mother. she is beautiful, right? let see her child (me) on next pict

yeah, this is me. cause my mother beautiful, i'm also beautiful  hehe ;)  

  • at my grandma'a house. foto keluarga :D

this is my (little) family :D

YEAY, I HAVE MANY ACTIVITIES WITH MY BIG FAMILY!!
(but i'm forget the activities. so, i can't share hehe)

HAPPY, HAPPY AND HAPPY!!!


oh yeah, i just remember an activities with my father, fishing yeay! cause i took some pictures. let's see

bokap dapet ikan gede banget
(maap lupa nama ikannya hihi)
nah ini nih ikannya. gede kan ya?
eh eh eh tapinyaaaaa, sama bokap gue dilepas lagi. katanya sayang ukurannya nanggung tunggu gede sekalian
emang bakal ketemu lagi kalo udah gedean? engga kan
padahal gue udah seneng pengen makan
(sebelumnya udah makan ikan padahal wkwk)

I think this is enough to be shared. yeay thanks for  reading my story during Lebaran Holiday. END ♥ ♥ 

No comments:

Post a Comment